Bloodborne, původně videohra z dílny společnosti FromSoftware, se svým temným a gotickým prostředím inspirovaným Lovecraftovským hororem stala inspirací i pro ostatní média. Její unikátní atmosféra a bohatý lore přitáhly pozornost nejen hráčů, ale také filmařů a tvůrců televizního obsahu. Vzhledem k popularitě adaptací her pro velké obrazovky si mnozí fanoušci představují, jak by Bloodborne mohl být převeden do formátu filmu nebo seriálu.
Kultovní status, který si Bloodborne získal, by umožnil vytvoření audiovizuálního díla, které by mohlo přenést depresivní a tajemnou atmosféru světa Yharnamu na malé i velké obrazovky. Vzhledem k úspěšným adaptacím podobně komplexních příběhů, jako je například The Witcher, fanoušci doufají, že by podobný projekt mohl zachytit bohatou tematiku a herní mechaniky, které Bloodborne nabízí. Největší výzvou by bylo vyrovnat se s narativní hloubkou hry a uspokojit jak nováčky, tak dlouholeté fanoušky.
Z hlediska kultury může adaptace Bloodborne přinést zpestření do moderní hororové kinematografie. Možnost zmapovat fascinující příběhy Lovecraftovských bytostí a pochmurných příběhů z období lovců dává prostor pro kreativitu a inovaci. Úspěšná adaptace by navíc mohla přiblížit temný, ale fascinující svět Bloodborne širšímu obecenstvu, které dosud váhalo s návštěvou těžkých herních výzev, a umožnit tak unikátní spojení herní a filmové kultury.
Co by vás mohlo zajímat: skorosestry, halo, inside out 2, andré øvredal, scary stories