Teaser je krátká upoutávka, kterou tvůrci filmů, seriálů či televizních pořadů používají k nalákání publika. Jedná se o strategický marketingový nástroj, který má za úkol vyvolat zvědavost a očekávání. Teasery jsou zpravidla kratší než tradiční trailery a často zůstávají tajemné, aby diváky zaujaly, ale zároveň jim neodhalily příliš mnoho z děje nebo zápletky.
V dnešním konkurenčním světě zábavy jsou teasery klíčovým prvkem kampaní, které probouzejí zájem a budují hype ještě před oficiálním uvedením díla. Tvůrci často vsázejí na silné vizuální efekty, dramatické záběry a útržky dialogů, aby upoutali pozornost. Krátkost teaseru vyžaduje pečlivou volbu scén, které nejenže nasvědčují potenciální atmosféře a stylu, ale také ponechávají diváky s otázkami, které je přimějí sledovat další informace.
Teasery hrají důležitou roli nejen v propagaci, ale i v definování prvního dojmu z daného projektu. Díky jejich schopnosti podnítit zvědavost a diskuze na sociálních sítích či ve fanouškovských komunitách, mají významný vliv na to, jak široká veřejnost přistupuje k očekávanému projektu. Působí jako předehra k hlavnímu traileru a samotnému vydání, kdy se z „neznámého“ může stát vysoce očekávaný kulturní fenomén.
Co by vás mohlo zajímat: thor: ragnarok, thor: láska jako hrom, Esteban Roel, furiosa, mad max