Opatření ohledně koronaviru se sice pomalu začínají uvolňovat, ale i tak nás stále čeká ještě hodně dnů strávených doma a s tím se pojí i aktivity, které v tomto prostředí můžeme dělat. Mnozí momentálně využívají streamovacích portálů více, než tomu bylo v minulosti. Jak moc tedy vzrostla sledovanost?

Foto: Disney

Společnost Nielsen provedla průzkum na půdě Spojených států, kde zmapovala, jak narostlo využití internetu pro sledování streamovacích portálů. Většina tamějších států vyhlásila karanténu v průběhu března, v Nielsen tedy porovnali čísla z prvního a posledního týdne tohoto měsíce.

Stejně jako tomu je všude ve světě, některé státy zaznamenaly větší nárůst než jiné a například ve městě Portland v Oregonu se sledovanost téměř zdvojnásobila. Ve většině případů se ale nárůst pohybuje kolem 50 %.

Průzkum se podíval i na to, kdy je tato změna nejvýraznější a finální čísla odhalují, že vyjma ranních a brzkých odpoledních hodin je více méně konstantní napříč celým dnem. Jde o celkem pochopitelnou věc, protože mnozí běžně využívají seriály i jako kulisu, když něco dělají.

Netflix má momentálně větší hodnotu než Disney. Jak si tito giganti vedou v karanténě?

Během března tedy sledovanost vzrostla v průměru o 50 %, pokud se ale podíváme na stejné období minulého roku, tak zjistíme, že v tuto chvíli jde o nárůst o 100 %. I bez koronaviru se tedy streamovacím portálům daří stále více.

avatar autora
Daniel Vacek
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přihlaste se k odběru našich novinek

Získejte upozornění na nejlepší filmy a seriály, které by vám neměli utéct.

Může se vám také líbit

Sony odhaluje první detaily filmu Spider-Man 4 a není to, co fanoušci čekali

I druhý víkend byl pro Infinity War rekordní. Avengers nejrychleji překonali miliardu

Do filmu Deadpool & Wolverine se pokusili naverbovat další oblíbené hrdiny Marvelu

Charlie Cox a Vincent D’Onofrio vrátili Daredevila zpět na správnou cestu