Opatření ohledně koronaviru se sice pomalu začínají uvolňovat, ale i tak nás stále čeká ještě hodně dnů strávených doma a s tím se pojí i aktivity, které v tomto prostředí můžeme dělat. Mnozí momentálně využívají streamovacích portálů více, než tomu bylo v minulosti. Jak moc tedy vzrostla sledovanost?
Společnost Nielsen provedla průzkum na půdě Spojených států, kde zmapovala, jak narostlo využití internetu pro sledování streamovacích portálů. Většina tamějších států vyhlásila karanténu v průběhu března, v Nielsen tedy porovnali čísla z prvního a posledního týdne tohoto měsíce.
Stejně jako tomu je všude ve světě, některé státy zaznamenaly větší nárůst než jiné a například ve městě Portland v Oregonu se sledovanost téměř zdvojnásobila. Ve většině případů se ale nárůst pohybuje kolem 50 %.
Průzkum se podíval i na to, kdy je tato změna nejvýraznější a finální čísla odhalují, že vyjma ranních a brzkých odpoledních hodin je více méně konstantní napříč celým dnem. Jde o celkem pochopitelnou věc, protože mnozí běžně využívají seriály i jako kulisu, když něco dělají.
Netflix má momentálně větší hodnotu než Disney. Jak si tito giganti vedou v karanténě?
Během března tedy sledovanost vzrostla v průměru o 50 %, pokud se ale podíváme na stejné období minulého roku, tak zjistíme, že v tuto chvíli jde o nárůst o 100 %. I bez koronaviru se tedy streamovacím portálům daří stále více.