„Velmi věříme v zážitek z kin, když vypouštíme naše blockbustery,“ vyjádřil se nový CEO Disneyho Bob Chapek. Zřejmě tak reaguje na nedávný spor mezi konkurečním Universalem a řetězcem kin AMC kvůli filmu Trollové 2 52 %. Ten si totiž místo na plátnech odbyl premiéru v online distribuci. Disney naopak zatím zůstává kinosálům věrný.
„Zároveň věříme, že změna a vývoj spotřebitelské dynamiky či zvláštní situace typu onemocnění COVID nás mohou přimět k úpravám této celkové strategie. Budeme zvlášť vyhodnocovat každý jeden z našich filmů, stejně jako během současné situace okolo koronaviru,“ dodal Chapek.
Jak Marvel tiše přepisoval historii. Tvůrci mezi jednotlivými filmy nenápadně měnili příběh
Co to v praxi znamená? Pokračování strategie, kterou studio uvedlo do chodu v posledních týdnech. Velké premiéry typu Black Widow se odkládají, aby mohly klasicky projít kiny, zatímco třeba Artemis Fowl vyjde jednoduše přes internet.
Chapek zároveň připustil, že zatím netuší, kdy by se mohly znovu rozběhnout kamery. Slíbil však, že se bude studio chovat velmi zodpovědně, například co se týče nošení roušek.